Com creo un compte a la botiga?

Un cop entrem a la pàgina, podem registrar-nos quan fem una comanda (s'ofereix l'opció en tramitar la comanda, com podem observar a la imatge següent).

Tanmateix, també podem crear el compte abans. Per fer-ho, premem "Iniciar sessió" a la part superior dreta de la pàgina.

Un cop oberta la pàgina, a la part inferior ens donarà l'opció de crear un compte.

En accedir a la pàgina de registre, emplenem les dades que ens demanen. Els que posin "Opcional" a la dreta no són obligatoris. Un cop haguem completat totes les dades, fem clic a "Guardar".

Quan guardem, iniciem sessió automàticament i ja podem començar a fer comandes amb el nostre compte. També rebrem un correu electrònic de confirmació alhora al correu electrònic que hàgim indicat al registre.

Com fer una comanda amb un compte ja creat?

El primer que hem de fer és escollir els productes que volem comprar, amb les seves talles respectives.

Per afegir un producte a la cistella, fem clic al producte, seleccionem la talla i la quantitat, i fem clic a "Afegir a la cistella".

Tot seguit, podem visualitzar els productes seleccionats a la cistella, a la part superior dreta de la pàgina.

Així, si fem clic al botó, es desplegarà un menú que ens permetrà veure els productes que tenim afegits a la cistella. Des d'aquest menú desplegable podrem passar al procés de compra o visualitzar la informació completa a la cistella.

Si optem per veure la informació completa a la cistella, posteriorment també ens permetrà accedir al pagament. Com podem veure a la imatge, tenim diversos mètodes de pagament disponibles. Qualsevol és vàlid.

Quan fem clic al botó de "Tramitar comanda", "Passar per caixa", o PayPal, accedim a la secció de tramitació de la comanda.

Un cop allà, ens trobarem amb la secció de ADRECES. Part de les dades estaran completades a causa de la creació del compte, però d'altres les haurem de completar. Ens demanarà les adreces d´enviament i facturació. Per defecte, ve marcada la casella de verificació perquè sigui la mateixa, però si volem fer servir adreces diferents, només hem de desmarcar la casella. 

 A la dreta, se'ns mostrarà el resum de la cistella de la compra i se'ns permetrà afegir un codi promocional (cupó, codi de descompte...).

Un cop emplenades totes les dades, fem clic a "Continuar". Després passarem a la pàgina de mètodes d'enviament, on se'ns mostraran els diferents mètodes d'enviament que existeixin per a aquesta botiga i producte/s. Seleccionem el que desitgem i fem clic a "Continuar".

En aquesta part, també podrem deixar qualsevol comentari que desitgem sobre la comanda. Finalment, escollim el mètode de pagament que desitgem, i marquem la casella de verificació que apareix. Posteriorment, fem clic a "Realitzar comanda" i seguim els passos que ens indiqui el mètode de pagament corresponent.

Un cop fet el pagament, rebrem al correu electrònic indicat un correu amb un enllaç que ens permetrà visualitzar la nostra comanda a la pàgina (al final del correu). També podrem comprovar-ho des de la pròpia pàgina, al nostre compte.

Ens redirigirà a aquesta pàgina, amb la confirmació i els detalls de la comanda.

Com faig una devolució?

Per realitzar devolucions, hem de comptar amb un compte a la plataforma. 

El primer que hem de fer és dirigir-nos al nostre compte, a la part superior dreta. Si no hem iniciat sessió, la iniciem amb les nostres credencials.

Això obrirà un submenú, on podrem trobar diferents opcions. La que nosaltres utilitzarem per fer la devolució és "Historial i detalls de les meves comandes".

Això ens mostrarà totes les comandes que hàgim fet en forma de taula. Per poder tornar un o diversos productes, fem clic a "Dades".

Accedirem als detalls de la comanda, on tindrem l'opció, a dalt a la dreta, de "Demanar de nou", o, si continuem baixant, l'opció de seleccionar un o més productes i la seva quantitat. Per tornar només un, marcaríem la quantitat com a "1", com en aquesta primera imatge.

Per tornar-ho tot, marcaríem el màxim de la quantitat que ens permeti, com en aquesta imatge.

Un cop haguem marcat els productes a tornar. baixem una mica i veiem la part de “Devolució de mercaderia”. Si volem afegir algun comentari, també ho podem fer. Després, premem el botó "Sol·licitar una devolució".

 Un cop realitzada, ens redirigirà a la pàgina "Devolucions de mercaderia", a la qual també podrem accedir des de la pàgina de "El meu compte". Allà podrem veure l'estat de la nostra devolució.