Per realitzar devolucions, hem de comptar amb un compte a la plataforma.
El primer que hem de fer és dirigir-nos al nostre compte, a la part superior dreta. Si no hem iniciat sessió, la iniciem amb les nostres credencials.
Això obrirà un submenú, on podrem trobar diferents opcions. La que nosaltres utilitzarem per fer la devolució és "Historial i detalls de les meves comandes".
Això ens mostrarà totes les comandes que hàgim fet en forma de taula. Per poder tornar un o diversos productes, fem clic a "Dades".
Accedirem als detalls de la comanda, on tindrem l'opció, a dalt a la dreta, de "Demanar de nou", o, si continuem baixant, l'opció de seleccionar un o més productes i la seva quantitat. Per tornar només un, marcaríem la quantitat com a "1", com en aquesta primera imatge.
Per tornar-ho tot, marcaríem el màxim de la quantitat que ens permeti, com en aquesta imatge.
Un cop haguem marcat els productes a tornar. baixem una mica i veiem la part de “Devolució de mercaderia”. Si volem afegir algun comentari, també ho podem fer. Després, premem el botó "Sol·licitar una devolució".
Un cop realitzada, ens redirigirà a la pàgina "Devolucions de mercaderia", a la qual també podrem accedir des de la pàgina de "El meu compte". Allà podrem veure l'estat de la nostra devolució.